Volné pozice

Office Manager, Asistent/asistentka jednatele

Náplň práce:

  • Vedení administrativní agendy a obchodní korespondence vedení společnosti
  • Organizace schůzek a porad
  • Řešení operativních úkolů a požadavků, spolupráce s ostatními odděleními společnosti
  • Příprava podkladů pro jednání a porady, zpracování zápisů z nich
  • Zajišťování různých statistických přehledů a reportů pro vedení společnosti – obchodní statistiky, přehledy pro controlling a účetnictví
  • Vedení pracovně právní (pracovní smlouvy, DPP, DPČ, personální dotazníky) a další smluvní dokumentace vč. digitalizace a archivace
  • Zajištění překladu dokumentů
  • Organizování pracovních cest (ubytování)
  • Správa směrnic a další firemní dokumentace ve firemním Intranetu
  • Spolupráce s finančním a HR oddělením (docházkové listy, vedení pokladny, přehledy pro controlling)
  • Vedení lékařských prohlídek a školení BOZP
  • Vedení a kontrola vedení procesů recepce vč. zástupu v době dovolené – správa došlé a odchozí pošty, vč. elektronické, správa nákupních příkazů, vedení a účtování pokladny, příprava podkladů pro mzdy, péče o návštěvy – zajištění občerstvení, kontrola a přípravy zasedací místnosti a kanceláře pro jednání apod.
  • Koordinace a kontrola úklidu firemního domu – např. zajištění úklidové firmy v případě dovolené nebo nemoci uklízečky

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání ekonomického směru výhodou nebo zkušenosti na podobné pozici vč. vedení personální agendy
  • Výborný psaný i mluvený projev v anglickém jazyce
  • Výborný psaný i mluvený projev v českém jazyce
  • ŘP sk. B
  • Znalost práce s počítačem – MS Office
  • Finanční gramotnost
  • Schopnost řídit zaměstnance

Osobní vlastnosti: empatická, komunikativní, pečlivá, zodpovědná, systematická, důsledná, vstřícná; osoba s nadhledem, vnímající více podnětů najednou, schopná vyhodnotit priority v rámci komunikace a svěřených úkolů.

Nabízíme:

  • pracovní smlouva na dobu neurčitou (3měsíční zkušební doba)
  • pracovní doba: dle dohody
  • penzijní připojištění
  • příspěvek na stravování
  • 5 týdnů dovolené

Práce ve stabilním a přátelském kolektivu. Nekonfliktní zázemí společnosti, osobní přístup.

Místo práce: Zruč-Senec – okres Plzeň-sever

Termín nástupu: ihned

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte a motivační dopis.

Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: hribal@remove-this.ottobock.cz – Helena Hříbal.